Unapred, umesto rođendanske čestike, da stigne….

Danas mu je rođendan..pa da ponovim, jer sve iz teksta i dalje važi ! Mogla bi da samo da dodam još jednu godinu u kojoj me je, iako hiljadama km (geografski) daleko, svesrdno bodrio, podržavao i samim postojanjem svojim, hrabrio! Sretan ti rođendan, drug moj 😀

Ne plači , to mogu i ja ....

Nije mu danas rođendan, ali biće za par dana. Znam da ne voli svoj rođendan, znam i zašto. Sedela sam, uvek levo od njega, skoro pa dve godine. Par dana nakon što sam došla u taj  (tada sve osim) „kolektiv“, on je dao otkaz. Sećam se da sam mu rekla da mi je žao što odlazi, a on me upitno pogledao, jer smo do tad, ukupno, razmenili dve reči – ime i prezime.

„став и држање твог пријатеља по перу, нарочито у ситуацијама где то и није баш „паметно“, учинили су од њега неку врсту дисидента (у његовој струци), некога ко стално *иша уз ветар  (па је последично у*ишан), некога од кога је људима лакше да од њега зазиру, него да прихвате то што ради, тако како ради…Давно сам себи поставио твоје питање-могу ли ја то, па сам давно одредио и одговор-морам ја то. Утисак-или сам храбар (50% мњења) или…

View original post 1.097 more words

Ovaj unos je objavljen pod Ljudi koji život znače. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

