Virtuelna kafica sa Necom….

Gradi Put svile u Kazahstanu – Nataša Korica, devojka s mirisom cimeta u prezimenu i ukusom cementa u nozdrvama.

Ovaj unos je objavljen pod Afirmacije, Kazahstanovanje. Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Virtuelna kafica sa Necom….

    • Negoslava kaže:

      Da, slatka, ja to iz trećeg pokušaja, kada sam videla da je neko nije – zvao. Sve sam zvala izokola, neke koji nisu pozivani, znajući da ćemo mi jedni na druge da navalimo. Ko brat bratu.
      E sad, pošto ima pametnih ljudi pa sve te pozive sažmu u jedan odgovor, a ne pišu sabrana dela ko ja…

Ostavite odgovor

