(O)s(J)ećanja

Ponovo izgleda radi WP. Mora da je zbog Ramadana. Od silnog uzBuđenja ne znam odakle bi krenula. U ovakvim situacijama, redovno se (op)setim onog kad bi u (ratni) Knin došla struja pa ne znaš da li bi pre da slušaš muziku, upališ bojler ili ohladiš (omraženi)  domaći sok od zove. Predratni Knin ni ne poznajem, sem onoliko koliko se sećamo dana u porodilištu i koliko sam ga mogla upoznati u šopinzima koje su, u neka „daleka sretna vremena“, moji roditelji tamo obavljali. Uglavnom, kao mlađe, pri tom, teške li sudbine, žensko dete, ni nisam imala baš preveliku slobodu izbora kada bi, u retkim momentima,  ja bila na redu.  No, možda je baš sve to, tako zajedno, probudilo umetnika u meni. U poslednje vreme baš mi dobro u životu ide, ali pišem sve ređe i sve manje, sve pravdajući se cenzurom koja mi sprečava pristup na WP.

I dok sam tako razmišljala o čemu da pišem, (po)javila se Negoslava s predlogom da „oBavimo“ intervju…Slučajnosti, defenitivno, ne postoje.

Negoslava je iz Niša, ja isto, samo sa prefiksom Dr. Naši su gradovi, nekada davno, opet, u ta „daleka sretna vremena“, pobratimljeni.

Izuzev par loših decenija, meni su sva vremena sretna! Gledano u aspektu našeg kruženja kroz prostore i milenijume, to je beznančajno!

Obzirom da Neca, srećom, nije Ceca pa da čeka, a ni ja nisam Ristovski, mada mi se deda zvao Lazo, odoh da pišemo intervju. Ovo je recimo uvod, a nastavak sledi, ali kod Nece …

Pisaću joj pismo dugo…..

Ovaj unos je objavljen pod Afirmacije. Zabeležite stalnu vezu.

15 reagovanja na (O)s(J)ećanja

  1. Negoslava kaže:

    Neca jedva čeka.Ljubac, još jedan. I za Tangolinu, takodje.

  2. Čekamo!!! Uzgred, sjajna je ova fora: NIŠ sa doktorskim prefiksom 😉
    D .

  3. ironijexl kaže:

    Ti si zaista sunce, ne zna čovek gde ćeš da osvaneš, a ima te svukud. Da l’ u Bg, da l’ samo u Nišu, ili u njemu sa dr titulom…
    Ps. Nastavak kod mene 🙂

  4. oblogovan kaže:

    A da li kroz Drnis protice i Drnisava…? 😛

  5. noviinternet kaže:

    E, baš mi je prijalo da pročitam nekoliko tvojih priča u seriji …. super su, i ono za daću (daču) i ono naaerodromu, i ono… ma svaka je super 🙂 Pozdrav tebi iz Šapca 🙂

Ostavite odgovor

