Doleti već jednom…

Prolazeći jednom, u rano proleće, kroz Madrid, idući od Plaze Mayor ka muzeju Rene Sofia, u Calle de Atocha, privučena neobičnim enterijerom, ušla sam u neku prodavnicu, ne planirajući bilo šta kupiti. Upustim se u razgovor sa prodavačicom, i ona mi,  na temu o neobičnosti, donese patike sa jednim krilom.

“Neko nam je danas, zamislite, ukrao drugo krilo! Muškarac je, samo oni ulaze od jutros. Sećam se svih koji su bili…Neobično,  zar ne?”

Nakon što sam, sledeći njene opise, skicirala sve potencijalne lopove, kupila sam patike I narednih par dana ispred muzeja Rene Sofia čekala. Onda sam shvatila da on nije tu, bilo bi to isuviše obično.  I tako sam krenula – od grada do grada, od trga do trga, lutam po gradovima koji čak nemaju ni trg, pomažem mu da me nađe.

Što ga duže čekam, sve ga bolje docrtavam. Sad je baš jasan.Mislim da je vreme da docrtam sebe

Untitled-1

Jimi Hendrix (Džejms Maršal Džimi Hendriks)-Little Wing

Well she’s walking through the clouds
With a circus mind that’s running round
Butterflies and zebras
And moonbeams and fairy tales
That’s all she ever thinks about
Riding with the wind.

When I’m sad, she comes to me
With a thousand smiles, she gives to me free
It’s alright she says it’s alright
Take anything you want from me,
Anything.

Fly on little wing,
Yeah yeah, yeah, little wing

Ona hoda kroz oblake
sa ludim neobuzdanim mislima
Leptiri I zebre
I mesečevi zraci i bajke
To je sve o čemu ikad razmišlja
Nošena vetrom

Kada sam tužan, ona mi dođe
sa hiljadu osmeha koje besplatno mi daje
U redu je, ona kaže, u redu je,
uzmi šta god hoćeš od mene,
šta god

Leti na malom krilu.

 p.s. Cenzura me opet (s)mori….svašta ću o njoj reći kada se u ponoć otvore nebesa!

Da, večeras je Bogojavljenska noć. Otvaranje nebesa, za sve koji ovo čitaju počinje iz vremenske zone UTC+06:00…Dakle  pazite šta danas želite…Nebo će vam, kroz moje oči, biti i pre (vaše) ponoći naklonjeno…A ako ovo podelite na svojim blogovima, FB profilima , twiterima, scribovima, google+ i svim (ne)društvenim mrežama, želje će vam se i ostvariti. Zezam se malo, zbog onih silnih poruka što kruže – posebno, ovih dana aktuelne one da je mart ove godine veoma poseban, jer ima: 5 petaka, 5 subota i 5 nedelja i to se dešava jednom u 823 godine i zove se torba sa parama. Ko pročita, po Feng Shui-u, a ne kopira ostaće bez para. Eto, sad znate, ako nemate para, krivite vaše pretke iz 1190 godine !

Želje vam se ostvarile i ne morate da širite moje priče, ali širite LjubavJ

Sutrašnjim se praznikom završavaju Božićni praznici….A nakon njih :

Mir B(l)ožji, Kornat će da Vaskrsne .. valjalo bi pre Vaskrsa 🙂

Ovaj unos je objavljen pod Kratke priče, O ljubavi i drugim demonima. Zabeležite stalnu vezu.

20 reagovanja na Doleti već jednom…

  1. Negoslava kaže:

    Molim Vaseljenu da usliši sve molbe ovog divnog čeljadeta, amin.
    I da
    Živeo Mars na Drinu

  2. ivinsvet kaže:

    Вечерас, на Богојављенску ноћ, имам једну жељу, да се мени (Бог је прво себи створио браду 😉 ), мојој породици, пријатељима и најбољем комшилуку у виертуелном свету, свакога дана оствари по једна жеља.
    Од мене толико.
    Е, да, још једна, за случај да је нико од нас не пожели, да будемо сигурни: ДА УКИНУ ЦЕНЗУРУ!!!
    🙂

  3. ironijexl kaže:

    Nale Moja, nećemo da delimo priču, množićemo je i širiti kao što je ona nas proširila, puna su nam pluća nadahnuća 🙂

    • oblogovan kaže:

      Eto ga Ironije, on uvek kaže pre mene što treba… (Čuj, kad budu došli Vrhovni Cenzori, oni koji krate glave umesto reči, pristajem da me zamene za Ironija… Ne da bih živeo, nego da bih trajao duže…)

      • ironijexl kaže:

        Nije mi najjasnija ova igra reči i glavama, znam samo da sam svim cenzorima ja prvopozivac 🙂

      • oblogovan kaže:

        Nekako sam siguran da kada oni dođu ti ćeš živeti kraće, ali ćeš trajati duže… 😛

      • ironijexl kaže:

        Da, đubre se teško razlaže 🙂 🙂

      • kornat kaže:

        Pokret otpora javlja da ima mnogo komentara i da nece sve da mi ih prenosi, ali da je poenta postignuta – Ljubav je pobedila ! Kazu, svi te vole i svi se medjusobno tamo kod tebe (a znam da je to i mnogo sire, sve do Plutona) vole 🙂 Iz neba (vase bliske buducnosti) ispalo je sinoc milion ostvarenih zelja, cak je i moj „idiot“ od aparata uhvatio delic..I bez fotografija, uz prijatelje poput vas, ja (verujem i) znam da bajke ipak postoje i da je dobro sto nikad odrasla nisam 🙂 Ljubi vas i voli Vasa Nale 😀

  4. nena3110 kaže:

    Divan tekst, zasizu mi oko!
    Želim kad se noćas otvore nebesa, da se prvo meni ispuni jedna sasvim obična želja, a tako teško ostvariva.
    Želim da svi budu srećni i zadovoljni u svom svetu.
    I još nešto, i decembar je imao po pet , ali subota, nelje i ponedeljaka.
    Nije to slučajno, viša sila nam nešto poručuje, vreme je da shvatimo poruku i da budemo mirni sa sobom.
    Molim se za sve vas, molite se i vi za mene.

  5. Hvala za ovaj post i tebi i Pokretu otpora!
    A ovo je sa onog koncerta, nekada davno, ma sjetićeš se sigurno 🙂
    „…Meet me, Jesus, meet me. Meet me in the middle of the air
    If my wings should fail me, Lord. Please meet me with another pair…“

  6. Srećna ti bila svakoga dana i junački cenzuru pobedila… Zaista volim tvoje postove uvek dišu Ljubav sa velikim LJ!

  7. Negoslava kaže:

    Leti, leti, lastavice, donesi mi goste…. i ona donese…..

Ostavite odgovor

