Radi li ovo ponovo wordpress JBT :-)

Cenzura me pustila da priđem i virnem i evo pišem (i već dva dana pokušavam objaviti) na mom blogu!!!! Sad shvatam onu kako je malo potrebno da čovek bude srećan 🙂 Meni je ovo moje malo parče sveta baš nedostajalo…(nije malo, nije malo, ko to kaže ko to laže)

I sad se osećam ko onda u ona nesrećna vremena kad nakon sto dana dođe voda ili struja pa ne znaš što bi pre. Znam da sam srećna, jako srećna, mada svi oni „stvarni“ koji su me sad uhvatili na skype reći će da i nisam nešto baš raspoložena. Nisam mogla da im objašnjavam da mi se ne priča, eheeej, ljudi, napokon mi je vidljiv (moj) svet 🙂 Ne bi shvatili te sam pričala i pričala …i ponestalo mi je teksta 🙂

Da ne bi opet parafrazirala Pjer de Fermaa , možda je red da ovom skidanju cenzure posvetim svoj 1. haiku

Dakle, 3 stiha i 17 slogova.

Prvi stih ima pet slogova, drugi sedam i treći opet pet.

Obično se u prvom stihu daje slika, u drugom radnja, a u trećem zaključak, s tim što se ovo pravilo ne shvata baš potpuno kruto.

Biljana Negoslava Jelena StashaTatjanamb

Oblogovan IronijeXL Mikser Berislav Saša  Wojciech Noviineternet

To je stvarno tako mnogo

(hej, koga nema, nema ljutnje, morala sam da ispoštujem formu- devojke su slika, muškarci radnja, ljubav je zaključak…to valjda tako ide a ja od sad poštujem sve forme i Predsednike:) )

U sledećem izdanju, haiku na kazaškom !

p.s Ko je uhvatio zastavicu Južnog Kazahstana, Mikser plaća pivo (red je stvarno zaliti ovako sjajan početak godine! )

mikser

Ovaj unos je objavljen pod Kratke priče, Ljudi koji život znače. Zabeležite stalnu vezu.

37 reagovanja na Radi li ovo ponovo wordpress JBT :-)

  1. kornat kaže:

    Radi, JBT! Auuuhhh..Samu sebe prvo da poljubim i poželim si dobrodošlicu kući 🙂
    Toliko sam željna ovog, da ću se sad dopisvati ovde sama sa sobom 🙂

  2. jupiii je 🙂 🙂 🙂

  3. ironijexl kaže:

    Ringe, ringe i okupi se raja 🙂 🙂 🙂

  4. Jupiiiiiiiiiiiiiii! Dobrodošla 🙂 I, nećeš bogme, dok je onih pobrojanih a i nekih novih, nećeš, čuješ li, sama se sa sobom dopisivati!
    D .

  5. nena3110 kaže:

    Radi….superiška.
    Pročitah dobar članak, i videh još jedan lep blog 🙂

    • kornat kaže:

      Hvala Neno 🙂 Malo radi , malo ne radi, ali vidis kakve ja drugarice i drugare imam – toliko me vole da evo i Cenzura lagano popusta 🙂

  6. Saša kaže:

    Dobrodošla! I još bolje ostala 🙂

  7. noviinternet kaže:

    E da mi je neko rek’o da ću dospeti u haiku poeziju! Nekako se osećam strašno važno – nije šala – haiku iz Kazahstana 🙂 🙂 🙂 Da ti nama tamo lepo kazahstanuješ 😉 i što češće se javljaš u novoj godini 🙂

    • kornat kaže:

      Novi pravac – kazahaikuvanje 😀
      a kad smo već kod Japana, evo ti, za osmeh četvrtkom pre 8, kako se peva Miti na japanskom :
      何で、あなた、来ないの?
      私にあなたの家へ繋がるのために、
      私の心あなたに降伏のために、
      あなたの老いたお母さんを見守るのために、
      ミト、ミト、酔っぱらい。

      Mada, Митя, пьяница ты такой je neprevaziđeno 😀

      Hej, pa ja sam i danas tu 😀 😀 😀

  8. ivinsvet kaže:

    Ево и од мене да пожелим останак, да се комшилук не би вордпресу начеститао миле Нове године…
    А сад идем да цуњам по блогу ово што видех ми се свиђа 🙂

    • kornat kaže:

      Hvala Ivinsvet(ice) 😀 Dobro došla i ako ti se nešto slučajno i ne svidi ovde, ne plači , to mogu i ja 😀
      I ja ću da cunjam danas po tvom svetu:) Samo da otkačim ovaj deo dana koji me “ lebom ‘rani “ 😀

      • ivinsvet kaže:

        Ретко плачем, евентуално од радости и среће, и баш ми се свидео назив блога 🙂 Уз то, од суза сам више склона томе да бијем 🙂
        Мало сам бацила поглед, али за детаљни преглед ће уследити вечерас кад стигнем дому свом, јер видим да ће ово бити лепо путовање па да онда уживам свим чулима 🙂

    • kornat kaže:

      Očajna ćutim i gledam u prazno
      cenzura je zločin
      „problem loading page“
      ….
      opet ne radi JBT…..

      • Negoslava kaže:

        jedino da krenemo s potpisivanjem peticije…

      • kornat kaže:

        i onda je, svi zajedno, lično uručimo…i napišemo Kazahstanovanje , III deo ::)

      • Negoslava kaže:

        Evo, ja počinjem prvu rečenicu – s predlogom da svi zainteresovani uzmu učešće – dakle
        Gospodine Cenzore Iz Kazahstana, ozbiljno se uzmite u pamet i dopustite našoj drugarici da nam piše, posebno meni kojoj njene reči u ovoj mojoj prehladi zapadnoevropskog porekla jako puno znače, a u protivnom nateraćete me, čim malo prezdravim i ispljujem sav zapadnoevropski talog iz sebe, krenem pravo ka tvojoj tvrdjavi, sa sve žutim šalom koji sam nasilno prestala da joj pletem i koji ne mogu da završim dok me ti sekiraš i ne daš mi da ozdravim…

  9. nena3110 kaže:

    Nadam se da problema više neće biti.
    Oduševila me Jana!

  10. stasha707 kaže:

    Hjoj što si ti jedno divno voljivo stvorenje! 🙂

    • kornat kaže:

      Hej, hvala ti, ovo me grejalo juce ceo dan..a greje i danas dok napolju sneg veje 🙂 Opet sam u mraku cenzure; a toliko vas sve volim da bi vam sad posvetila ne haiku neg pun dvostruko rimovani dvanaesterac…samo kad bi mogla bar virnuti na WP…

Ostavite odgovor

