Taj os(j)ećaj

U pola rečenice, poljubio mi je ruke i brzo nestao. Ostao je poljubac na, a u njima papirić sa adresom, pravom adresom. Gagarinova 12/4.

Nakon par hiljada kilometara uselila sam se u novogradnju, još uvek bez adrese.

Na poslu, tek smo pravili put da bi one došle. Volim da idem, bar milju, ispred njih.

Nakon mnogo godina napisala sam (levo) ručno pismo.

Ovde nema tajni, zakon nalaže da na pismu stoji adresa pošiljaoca, sve sa brojem telefona. Tako sam dobila adresu -Vostok 1.

Svakodnevno (po)šaljem pismo u Gagarinovu. Znam da svakodnevno i Gagarinova piše Vostoku 1. Pisma (mi) ne stižu. Ali stiže taj os(j)ećaj.

Danas opet, standardno, odem do pošte. Kažu, zbog praznika, neće raditi narednih 5 dana.

„A dežurna pošta?“

Biću na Vetrovitoj planini, narednih 5 dana.  Da dam krilu vetra…

I vama želim taj OS(j)EĆAJ.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ovaj unos je objavljen pod O ljubavi i drugim demonima. Zabeležite stalnu vezu.

35 reagovanja na Taj os(j)ećaj

  1. oblogovan kaže:

    Wooow!!! Sjajno… A volim i ovu pesmu… Vostok i Gagarinova, to valjda samo tebi može da se desi… 🙂

    • kornat kaže:

      Па кад кренеш на пут до Месеца, то је тако логично 🙂 Само да стигне Гагарин..и полећемо )

  2. Hladno pivo 😉 može! kada ne postoji bend „Kuvano vino“…

    i leti (a razmisli i o golubovima pismonošama!)
    D .

    • kornat kaže:

      М као Може, може, може, може, може..ХВАЛА 🙂 голубови….голубчићи….лептирићи…може, може, може, може :Д

      D .

  3. ironijexl kaže:

    Levoručni zagrljaj, Nale Moja 🙂

    • kornat kaže:

      једва чекам испоруку 😉 хеххеее..моја добра вила!!! људи..не могу дочекати да се огрнем њеним шалом!!! имам ос(ј)ећај да ће донети неке нове, чаробне, ос(ј)ећаје 🙂

  4. oblogovan kaže:

    UB40…???!!! ’93-će…???? Tada su još postojali…? Prosto ne verujem, idem da poslušam….

  5. oblogovan kaže:

    Jes’, oni su, stvarno… 🙂

    • kornat kaže:

      Ма наш Беро је чудо…Видиш ли шта извлачи!! Надам се да ће и данас извући нешто из нафталина, из времена „*When The World* Was *Young*“ 🙂

  6. oblogovan kaže:

    (Bero, brate, pa ti ne znaš…? Grunf je ministar odavno… I to na više fotelja… :PPPP)

  7. nena3110 kaže:

    „Tek kad poletimo, shvatimo zašto ptice pevaju.“
    Srećan let!

  8. noviinternet kaže:

    Pa kad ti isporuče džak pisama posle praznika, moraćeš prvo da sortiraš po datumima 🙂 A da ne bi morala kao Mister Bin da pišeš sama sebi, daj nam adresu, pa ćemo ti i mi slati i realna, a ne samo virtualna pisma 🙂

    A što se osećaja tiče – to je najlepša stvar na ovom svetu!

    • kornat kaže:

      Ja stvarno nemam adresu 🙂 Ali evo pišem Uvaženomu Šimkentočelniku:)
      Za ta pisma u najavi, žrtvovaću se(be) ako treba 😀
      Sigurna sam da ću je dobiti uskoro…..kao što sam znala da i Cenzura mora pasti 😀

      A taj osećaj…Pa mislim, nema osećaja do njega 😀

  9. stasha707 kaže:

    Pisma!
    Pa ništa nije kao Pismo! Nikad nisam mogla da odlučim da li više volim da ga pišem ili da ga čitam.

    • kornat kaže:

      I ja obozavam pisma i ni sama ne znam sta je lepse – pisati ih ili citati. Nemam adresu pa vec dugo nisam primila ni jedno, ali znam da mi pisu..Stize taj os(j)eaj..a on je jedini bitan 🙂 KazahStanujem u jednom Shymkentu u kom se svi znaju..I svi pricaju o nekoj cudnoj zemlji u kojoj ljudi jos uvek jedni drugima pisu pisma …I to je bas lepo; lepo je da tako misle o nama, a lepo je i njima da u mislima imaju neku „iza 7 gora, iza 7 mora“ zemlju 🙂 Od tih mojih pisama, eto, celom svetu lepo 🙂 Pisite pisma, spasimo svet !

Ostavite odgovor

