Muka (p)o Cenzuri

Nije ni uskršnja Muka po Mateju (ni Bahov Božićni  Magnifikat) neg muke moje (p)o Cenzuri. Svi već znate za nju i za  moj Pokret otpora koji joj prkosi. Stranice koje su mi dostupne su „Blogs I Follow“ i „Stats“. Na „Reader“ strani mogu da čitam one koje pratim (čitajte volim) i koji mene prate.  Ima još jedna caka – sve to mogu samo na telefonu i to kada je vetar dovoljan da pokrene zmaja, dakle bar 3 bofora.

Dan počinje rano, pre svitanja zaurla onaj ..neki… Odmah posegnem za telefonom. Drage noćne ptice tad spevaju nešto. Mogu da vidim samo naslove, a i to je dovoljno za osmeh. Pošaljem brzo sebi, u ime onog mog virtuelnog Dječaka, neki veseo mejl ( da stigne pre alarma), pročitam, zapeva ona mamina pesma, a ja brzo niz stepu da uhvatim čarobno izoštravanje boja, i uz osmeh, što kaže Oblogovan, ko ekvator, svane novi dan!

Naravno, ne mogu ni ja baš ceo dan da se smejem. Ovih dana udario neki minus i kanalizacija nam se smrzla te smo osuđeni na hm..poljski WC.. tj. pardon, stepski WC. To malo zaledi …osmeh…

I navuče neki vetar.

Čim vetar pređe 3 bofora, pojavi se bar pola neke priče (2 bofora navuku pola Oblogovanove minijature).

I vrati se osmeh.

Onda ide onaj momenat najizoštrenijih boja. Zalazak sunca u stepi ne mogu da uporedim ni sa jednim drugim zalaskom. Preko razdvojenih kečeva (koji sve više dolaze u položaj dvojki) osmeh lako prelazi petice (jer ih nemam) i zaustavlja se negde kod umnjaka (njih, naravno, imam).  (Počela sam samoj sebi da brojim zube auuu)

Bogat ručak, koji svaki samac mrzno sebi zbrzi, najlakše se pojede uz neku priču. Međutim nešto u to doba ne mogu nikako pričama prići i svaku večer  između 7 i 8 odustanem od wordpresa. Onda mi od besa proradi žuč i pomogne da svarim onaj obilan obrok (i sačuvam liniju) i dok ne pročitam, ma ne odustajem. Nahranim se osmesima koje svaka priča izazove i zaspim. Onda ide onaj deo sa onim što urla …

Ako me mrzi da kuvam (a to je obično tako radnim danima i vikendima) tu u kraju je italijnsko –kineski restoran Bolognese – Turandot (to je ona Pučinijeva opera u kojoj igra i Timur), a pored je policijska stanica. U tom čudnom restoranu je odličan prijem priča. Naručujem jela koja se što duže spremaju da bi što duže tu sedela. Toliko budem vesela da me kuvar redovno časti kolačem. Nije još ukapirao da nisam probala ništa (ali jesam opisala). Vidi samo da mi svaki put (s)pakuju i da odlazim vesela. Nije ni svestan koliki tek osmeh njegova majstorija sutradan izvuče jednoj sirotoj baki.

Nešto se čudno dešava. Nestala je prvo Negoslava, pa  Jelena Bogosavljević, nema više Oblogovana (ni priče u kojoj sam videla samo sliku Zira, brda između sela moih (pra)djedova), nema ni IronijaXL…Bila sam sad i do Turandota. Tamo se pojavio čak i saksafon, ali njih nema. Ova cenzura udarila na njih. Ukida mi prijatelje. E sad sam baš besna. Žuč radi na prazan stomak. Nisam se smejala, nisam dobila ni kolač.

I sad razmišljam, ali ozbiljno, da se povučem, da jednom, predam bitku. Ne volim kad mi neko ukine prijatelje. Jer Negoslava, Jelena, Oblogovan, IronijeXL, Mikser, Berislav, Saša, Wojciech, TAMOiOVDE, Tatjanamb, Lugar, Noviineternet1987, Agroekonomija, Plavabaklava, Stasha707, Neprilagođena nisu moj „izmišljeni virtuelni Dječak“ …oni su sve(t)!

Statistika javlja da obaram vlastite rekorde, Pokret otpora odbija kapitualciju….

UH…ŠTA DA RADIM KAD ODU PRIJATELJI MOJI…

Da, uz to se ćuti…..Ali nema spavanja!

Brzo svi po jednu priču. Možda ih kvalitet+kvantitet zbuni!

izum03b

Ovaj unos je objavljen pod Ljudi koji život znače. Zabeležite stalnu vezu.

46 reagovanja na Muka (p)o Cenzuri

  1. Dokle god mi vidimo tebe, i uživamo u tvojim rečima dobro je. :).Tako da evo par osmeha 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 da olaksa mukicu

  2. oblogovan kaže:

    Joooj… Komentarisem sa telefona, a veceras cu i sa racunara, ali… Ne daj se, bre… Slacemo ti price direktno u inbox, a, sto kaze Jelena, citamo te sa zadovoljstvom.. I osmeh… 🙂

  3. Negoslava kaže:

    Celi beli dan bez snega, ja se kanim da se malkička ispričam s kompjuterom, al sam bila prezauzeta prepričavanjem američkih svadbarskih doživljaja upravo pristigle moje drugarice DĆS i pletenjem šala od vunice preostale mi od kape. E sad, rado bih ti isplela jednu kapu za poneti po stepskim ladnoćama duše, srca i glave, al ko velim, pošto ne znam kako bih ti je dopremila, svečano te pozivam na posetu mog bloga, večeras. Šal će morati da sačeka.
    Sad se sama nasmejah — lele, koja će to gužva noćas da nastane u tvom kompjuteru, kad se zaglavimo mi, prozvani,ma, ima naručuješ tri porcije najsporije hrane u tom restaurantu, kako bi nas razglavila. Aj, uzdravlju ti bilo , ne znam više dal doručak ili ručak, al čitamo se, svakako.Mislim, i mi smo tebe čekali, pa nam čitanje sad biva draže.

  4. mikser kaže:

    Кад ти кажем, то је некад била Русија, зато пробај ћирилицом 🙂 то пробија све блокаде 🙂

  5. oblogovan kaže:

    Ето ме у ћириличној верзији… Ко зна, можда би и ваљало куцкати све тако, хм… Можда, заправо, тако и треба… Онда ће видети да се не бавимо не знам чиме… Ето, а лепо се каже код нас – говори српски да те цео свет разуме… :П (Осим смајлија… )

    • kornat kaže:

      Да пробам и ја на ћирилици…по руски, не верујем да би прошло, али српски мора да пробије и ову блокаду ! Е па ХВАЛА ВАМ СВИМА НА ПОДРШЦИ и ХВАЛА ШТО СТЕ МОЈИ! Сад сам видела шта ми је Покрет отпора учинио од приче..Требала је ово бити капитулација, али они су одбили, променили крај и ето…Наставља(м) се..Ко ме теро да ангажујем Покрет отпора :Д :Д :Д (то су били смајлили)

  6. noviinternet kaže:

    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliki pozdrav od mene 🙂

    • kornat kaže:

      Hvala!! A gde su ti price ? 🙂 Sad gledam u ovaj ekran ko onaj decak iz „Uzicke republike“ u lebac

      • noviinternet kaže:

        Sad ću da nađem neku lepu za tebe 😉 Nego, ko ti je predavao matematiku na Građevinskom, možda imamo neke zajedničke profesore?

      • kornat kaže:

        keca – Djordje Vukomanovic dvojku – Vesna Jeremic trojku – mislim opet Djordje Bili su bas divni. Matematike su mi bile lake. Za razliku od tehnickog crtanja, nacrtne, zgradarstva, mehanike 1… Da se ne desi ljubav sa jednim iz srednje gradjevinske, mislim da bi jos crtala elaborate 🙂 Odoh da Turandota da vidim sta si nasao za mene 🙂

      • noviinternet kaže:

        Znam ih. Ona je Jevremović, btw. Meni je on predavao, ali u srednjoj školi… To sve iz kategorije „koliko je svet mali“. Strašno bi mi se sviđalo da dođem tamo gde si ti… kakva je klima? Treba li vam profesor matematike :)?

      • kornat kaže:

        Да, она је Јевремовић, дивна жена. Јако ми је помагала, била је продекан за наставу касније…А ја сам (од)увек била „пучиста“. Ма, мислим, не знам иначе ни једног професора математике који није диван! И наравно, треба нам један овде, долази !!! И наравно да је „свет мали“ и да се добри људи увек нађу ..окупљени негде !

        Прочитала сам твоју дилему, а како не могу да одговорим тамо,код тебе, да ти кажем да ја гласам да ти дођеш овамо 🙂 2 у 1, и живот и паре….Уз мало ил среће ил маште буде и дана са 3 у 1 🙂 (клима је као код нас…данас нпр савршен дан -сунчано, а ноћас пао снег)

        Ја сам имала трилему – *(Д)ангуби(М)/ (Г)ради(М)/ (О)длази(М)…*изнела сам је и јавно на Миксер фестивалу…Публика је највише гласова дала за опцију 3..И ето ме..КАЗАХСТАНујем 🙂

      • noviinternet kaže:

        To mi se strašno dopalo „kazahstanujem“ 😉 a koliko dugo ostaješ?

      • noviinternet kaže:

        To mi se strašno dopalo – „kazahstanujem“ 😉 a koliko dugo ostaješ?

      • kornat kaže:

        Док не дође Мита да ме кући поведе 🙂 Обећо је..Ја га песмом зовем:

        “ Митя, пьяница ты такой Ох, у окна стою я, Эх, молодость впустую проходит“ 🙂

      • noviinternet kaže:

        Ti si genije! Niko me nije ovako slatko nasmejao nekog četvrtka oko 8 ujutru kao ti sa Mitom…

      • kornat kaže:

        хахаха 🙂 ти си ми сведок да сам се трудила 🙂

  7. ТУ СМО! НЕ БРИНИ 🙂 и на ЋИРИЛИЦИ i na LATINICI 😀

  8. ironijexl kaže:

    Ne kukaj, to mogu i ja kad tebe nema, a često je 🙂
    Nego osmeh do šestica, ljubim te u njega, Moja Nale 🙂

  9. mikser kaže:

    Нато, обриши онај мој километарски комент горе, изгледа да га је КГБ мало „дорадио“ у току доставе 🙂

    • kornat kaže:

      хахаха 🙂 Нека га, нек стоји, нек се убијају од дешифровања 🙂 Само Покрет отпора има приступ и моћ да пише и брише..Дакле, како они одлуче..

  10. Dakle, suma sumarum: Neki miješaju ćirilicu i latinicu, Miksera je KGB umiksao sa jednim šifrovanim komentarom, a Ironijexl i Nata se osmjehuju i ljube i osmjehuju i… uglavnom, ovaj post je dobio neočekivan obrt kroz komentare, to je sigurno! Nakon svega, Pokret otpora si misli: pa zar mi zbog ovoga da rizikujemo odnose Kazahstana i _______ (nećemo otkriti gdje se oni kriju)
    😀

  11. Mudro zborite i ti i Delča… i naravno da je dobro (i kad dobro nije) kad smo tu 🙂
    D .

  12. nena3110 kaže:

    Ja sam nova 🙂
    Slutim nešto 😀
    Meni jedna zla veštica jednim potezom kumovog miša obrisala sve prijatelje.
    Kukala sam i plakala dugo, borila se kao lavica za pravdu…ostadoh očerupana lavica, suze sam potrošila, nije ih ni trebalo liti za takvim p***ama, imam ja druge razloge, daleko ozbiljnije za suze.
    Sad se smejem, pre svega sebi i pokušavam da shvatim jezik kojim vi ovde pišete, mislim to, između redova 🙂
    Primite me, zalutalu ovčicu.

    • kornat kaže:

      Neno, dobrodola i ne pokuavaj da shvati 🙂 Ovde se svi samo smejemo i dobro zezamo 🙂 Dok si ovde, na pravom si putu, ne brini 😀 I ne plai, to mogu i ja 🙂

Ostavite odgovor

