Seti se Luvra

 

 

 

 

 

 

 

Ne plači,

znaš da ne vredi,

pisalo je na onom zidu da to može svako.

Seti se Luvra i

Nike sa Samotrake.

Zamisli vetar,

raširi krila

i poleti.

 

 

 

 

 

 

 

p.s. objavljeno (samo i jedino) u cilju Dufine obuke (novi član PokretaOtpora savladava upravo lekciju 5 – Kako se objavljuje na wordpress-u). Nakon završene obuke, obrisati 😀

Ovaj unos je objavljen pod Pesme. Zabeležite stalnu vezu.

20 reagovanja na Seti se Luvra

  1. kornat kaže:

    Не плачь,

    Не используйте,

    было написано на этой стене, что кто-то может.

    Помните, Лувр и

    Ники Самофракийской.

    Представьте себе, ветра,

    расправил крылья

    и летать.

  2. kornat kaže:

    Pokretu Otpora: Potamanicu vas sve kad se docepam svoga b(l)oga!

  3. Koji god da je bio cilj, jedan je postignut. Ovo je stvarno lepo 🙂

    • kornat kaže:

      Hvala Jelena 🙂
      I hvala svima koji su, virtuelno, danas bili ja 😀
      Posebno hvala novim clanovima mog PokretaOtpora koji se, diljem sveta, bore protiv cenzure WordPressa -Dufi s kojom sam stigla (doduse samo) do vrata Luvra i koja je (ovim dokazano) naucila da objavljuje na WordPress-u i Noletu koji je naslovio ovo (ne)delo i naucio da komentarise (i) na ruskom 🙂

  4. A zasto brisati? Stvarno je lijepo 😀
    D .

    • kornat kaže:

      Hvala! Ma nek stoji onda, radi komentara, opste zabave i svih dragih virtuelnih ja 😀 /Jedva cekam da se resim svih cenzura pa da vidim sta su mi uradili od bloga 😉 /

      D .

  5. pal kaže:

    Nale, e sad je bilo dosta…nostalgije i letargije pa nismo te poslali u beli svet da nam tugujes i lamentiras nad sudbinom i postanes nekakva…pesnikinja…hocemo akciju, pikantne pricice, intrige i zavere iz sveta greda, betona i akvadukata ( jel ovo dobar padez, da vas cujem ?) … zaljuti malo nase prohladne novembarske dane…Ljubi te pal…ako ne budes dobra pocecu postavljati MOJE price na tvoj blog…

    • kornat kaže:

      Ja mislim da ovom blogu pocinje opasno da fali Sex and the City! City mozda jos uvek mogu da opisem, a ovo sex…sta to bese? 😀 Doduse, u nasem gradu gostuje delagacija World Bank(ara)..Ajde ubaci jednu pricu, razdrmaj me od ucmalosti betonskih akvadukata (hm..akvaduktova mozda…neka se javi onaj cika Klajn ) i nabaci mi neku leprsavu i veselu, razigranu temu!

      • pal kaže:

        Ohohoho to je vec nesto…znaci sledeca je Monetarni uragan :)…Sad sam zamislila kako bi to bilo da se mozes teleportovati ovde na par dana…dok jos imam u frizideru odlicnog kompota od breskvi…kojem je istina rok trajanja do 2014 ali ja mislim da to vazi samo dok konzerva nije otvorena…. inace nestane za dva dana 🙂

  6. Negoslava kaže:

    Ja vsjo ponjala i ožidaju ješčo horoših slov zdjes. UUUUUU, nikako mi ne ide latinični ruski – a njekogda ja očenj, očenj horošo govorila i tak ljubila russkij jazik. Spasibo.

  7. kornat kaže:

    „Raz, dva, tri, hej, ruski malaci hej!!!
    Cesto lutam mislima po stepi,
    sve do starih drugova iz sna.
    ti trenuci su ludi ali lepi,
    s njima pevam , s njima plesem ja,
    ti trenuci su ludi ali lepi,
    s njima pevam s njima plesem ja…
    RAZ, DVA, TRI, HEJ, RUSKI MALACI, HEJ!!!!!“

  8. Negoslava kaže:

    aaa… može i ovo

Ostavite odgovor

