Naivan. Super.

Ne, neću prepričavati istoimeni roman Erlend Lua. Pričaću vam o mom tati, o čoveku čije ime kad se prevede znači baš to – Naivan. Super.

Ništa ga ne mrzi sem da priča u telefonsku slušalicu. Tu smo, nekako slični. Pre neki dan, iz popodnevnog kunjanja, prenuo ga zvuk telefona. Pomislio da ja zovem te se javio! Svašta! Baš je našao na koga da se vadi! Dva dana nakon toga na kućnu adresu stigla je anketa, cela knjiga od 150 strana. Pitanja od opštih do ličnih, tipa da li i koliko vijagre uzimate dnevno, varate li ženu, koliko ljubavnica imate i ostala, o, tako logična pitanja.

Na pitanje šta bi vas najviše usrećilo do kraja ove godine, ponuđena je cela jedna stranica odgovora jer logično je da ljudima u Srbiji treba predložiti šta je npr sreća. Ostatak familije, koji ne shvata da tata zaista misli da popunjavanjem te ankete pomaže da Srbija postane bolje mesto, nametao je da zaokruži ponuđeno “da mi se ćerka uda” (izgleda da je i to postao uobičajen problem; po nečemu eto i ja pripadam većini). Tata je pažljivo, očima (i mog) penzionisanog učitelja, proučavao ponuđene odgovore, a onda uzeo lenjir, docrtao liniju i napisao : “Da moja ćerka pročita Белые ночи“.

Danas mu je rođendan. Sa vremenskom razlikom od +5h, lako sam postigla da čestitam prva. Ovde upravo prolazi danas i počinje sutra, ali još 5 sati ću slaviti. Badava su se večeras svi skrili iza statusa offline. Svi znamo da neću spavati još 5 sati i da je, za takvog tatu, malo 29 sati slavlja!

P.S. Sva nedostajanja staviću večeras u rečenicu :“Nedostaje mi da virnem na wordpress“ i nek cela večnost od jutra u kom je prekinuto detinjstvo do noćas, stane u nju…Sutra će mi nedostajati samo Politikin Zabavnik!

 

Ovaj unos je objavljen pod Kratke priče, Ljudi koji život znače. Zabeležite stalnu vezu.

15 reagovanja na Naivan. Super.

  1. ironijexl kaže:

    Tati srećan rođendan – ljubim mu ćerku 🙂

  2. Uči srećan rođendan (i ovom prilikom), a nedostajanja – kao što i sama znaš – budu i prođu!

    • kornat kaže:

      Od Uče (i za ovu priliku) hvala 🙂

      A nedostajanja, ma prodju, znam(o), a od onih koja ostanu, kroz prslinice dušobrana stidljivo izmigolje priče 🙂

      D .

  3. stasha707 kaže:

    “Da moja ćerka pročita Белые ночи“.
    Tako si jednostavno sve opisala, a tako je to Mnogo, i Nešto.

  4. oblogovan kaže:

    Pa… Jedino mogu da pomislim na to da… Kada bi meni jednog dana neko posvetio ovako nešto, znao bih da sam pravilno hodao kroz svet… 🙂 Blago tebi i tvom tati.

    • kornat kaže:

      Hvala Oblogovane 🙂 Koliko je tati blago, zna samo on 🙂 Zavoli se (i naopako rodjeno) dete 🙂

      Meni blago i na tati i na svima vama, mojim wordpressiteljima 😀 Tesko prilazim tvom blogu (al truda svakog vredi), komentar ne mogu da ostavim, ali znaj da svako „like'“ znaci da si me u (dalekom) Kazahstanu podsetio sta to bese (O)smeh 🙂 U ispravnost tvoga hoda ne sumnjam..i u stvarnom..i u virtuelnom svetu…samo nastavi, istim korakom !

      • oblogovan kaže:

        Zbunila si me sada u vezi mog bloga. Nije mi jasno zasto ne mozes da ostavis komentar, ali poznato mi je da sporadicno ima takvih i slicnih problema. U svakom slucaju znas da si uvek dobro dosla tamo. Pozdrav za tebe i Kazahstan. 🙂

    • kornat kaže:

      U Kazahstanu ne jedu pse, ali cenzurisu wordpress! Hakerski pridjem, procitam, stisnem „like“, pustim suzu jer ne mogu da komentarisem, ali s osmehom i podignutim andrenalinom predjem iz virtuelnog u stvarni, necenzurisani, (ne)svet oko mene 🙂

  5. oblogovan kaže:

    E, tek da znaš, tuJ smo mi negde… 😛

Ostavite odgovor

