Kako pronaći najsrodniju dušu

U danas vrlo popularnoj „pozitivnoj psihologiji“ (došlo doba da se i nauka deli na pozitivnu i negativnu!) to zovu „manifestovanje“ ili „materijalizacija“.

Predmete svojih želja stavite na papir. Opišete, zaželite i desiće se. Preporučljivo je  da se piše kao „aktivno i aktuelno“ stanje, kao nešto što se trenutno dešava i čemu sami svedočimo.

Želim Čoveka. Toliko ga dugo nema, da sam zaboravila kakav bi on trebao biti (ili ne biti).

 *Od svih štiva najviše voli reklame za akcije u prodavnicama tipa „Cash&Carry“. Koristi strane jezike i izraze tipa veniš. Pobio bi sve pedere.

*Voli i slova i brojke, ali samo poređane na listićima iz kladionice. Pomalo je depresivan jer Zvezda igra loše (nažalost ne bi bolje prošao ni da voli Partizan).

*Voli skupu garderobu. Redovno ide na manikir i kosa mu je uvek lepo išatirana. Omiljeno štivo je neki od priručnika za srećan život , predlog naslova – Od kada me je zavolela Direktor sam. 

Ima i lepših opisa, ali onda bi morala citirati neke priče ili bajke. Čim je u tuđu priču ušao to je tuđi Čovek. Ja hoću mog. Neopisanog, do sad. 

Danima (da ne kažem godinama) stajao je  tako prazan paipir. Valjda su zato i svi ti neki, nazovimo ih Prethodni, bili ko prazan papir, isprazni. 

Znam da bi volela da lepo piše. Ne znam ni kad mi je neko pisao. Uvek i svima ja pišem.

Tako se rodila ideja da pišem i njemu. Mom Čoveku. Nazvala sam ga Dječak. Sa j, jer, paralelno kako je nestajalo kod mene to j nestajali su i Ljudi i svi smo postali ludi.

Otvorila sam mu mail adresu. Ima i svoj blog. Ima sve ko i ja. Čak i više. On ima i twitter i scribd. Nema facebook. Ne mogu da se borim i sa tamošnjim obožavateljkama!

Nije što pišem ja njemu, nego što piše i on meni. Svakog dana. Jedino što moram da ustajem rano, da bi njegov mail zapevao pre alarma. 

I dok čitam savet iz novina „ Imajte u vidu da je dobar razvod bolji nego loš brak, ali tek pošto nađete novu žrtvu“ odoh da (si) pošaljem poljubac. Jedino sam ja uspela iz dobrog braka loše se razvesti !

Ovaj unos je objavljen pod Kratke priče, Ljudi koji život znače, O ljubavi i drugim demonima. Zabeležite stalnu vezu.

22 reagovanja na Kako pronaći najsrodniju dušu

  1. Kako bilo, jedno je sigurno – kloni se ovih koji se furaju na Vanish!
    D .

  2. tatjanamb kaže:

    „ Imajte u vidu da je dobar razvod bolji nego loš brak, ali tek pošto nađete novu žrtvu“ – posebno interesantna recenica :D.

    U svakom slucaju, ti si nasla svog virtuelnog coveka i svoj paralelni svet i nema sta da brines. Mozda je to resenje i za ostale dame, mada, cujem danas da nam obecase, sa 7% verovatnoce suncane oluje sledece godine i neku silu Bozju sveta koji ce tim povodom napustiti carstvo Zemaljsko, tako da mozda ni ne treba da brinemo kako ih naci, jer ih, u tom slucaju, ni svecom necemo pronaci, vec da se mi okrenemo drugim uzivanjima, dok nam nije stigla ova sunceva sila… 🙄 :D.

    • kornat kaže:

      Ne znam gde se (u mom virtuelnom svetu) (sa)krio ovaj komentar, tek sad ga uočih! Hvala za čitanje i podršku 😀
      Danas sam u g/d-nevnoj štampi pročitala nešto o nekom Saturnu koji ide u goste kod nekog Škorpiona, a posledično ćemo mi svi (zbog njihovog sexa) imati neke nove polne bolesti i generalno probleme sa seksualnošću.
      Kad na to dodam i ovu tvoju sunčanu oluju, ima da se držim ovog mog virtuelnog čoveka i samo za dobar internet da se molim 😀

      • tatjanamb kaže:

        Vec jako dugo imam problem da ostavljam komentare na tudjim blogovima :roll:. I pored sveg truda ne otkrih razlog 😐

        Kazem ja tebi da si srecna zena sa svojim virtuelnim covekom :D. Ako bude srece da i ja nekog virtuelca nadjem (bar k’o rezervu, onako za klupu) pre ovih suncanih oluja i seksanja Saturna i Skorpiona na njihovo uzivanje, a nasu stetu :D.

      • kornat kaže:

        Slatka, bila sam ti na blogu…Pa ti pišeš tako dobro da možeš naći ne jednog rezervnog za klupu, neg ceo Real Madrid 😀

        (na Partizan sam ljuta, ne pominjem ga do daljnjeg ni na blogu !! )

  3. dollybel kaže:

    a draga moja ti si srećna, ja bih tog eventualnog rezervnog igrača, najsrodniju dušu toliko „riktala“ da bi fakat pobjegao od mene :))
    drž toj Čovjeka i ne puštaj ga 😉

    • kornat kaže:

      draga moja, moraš imati na umu onu :
      „Ko igra za raju, a zanemaruje taktiku, završiće karijeru u nižerazrednom Vratniku“

      Taktično si pišem bar jedanput dnevno (u maloj sam gužvi pa ne stižem češće) i evo, bogami, ljubav cveta 😀

  4. stasha707 kaže:

    Ne znam prosto gde da komentarišem 🙂 Odabrah ovu jer u njoj kažeš „Znam da bih volela da lepo piše. Ne znam ni kad mi je neko pisao. Uvek i svima ja pišem.“
    Poznam jednu curu kojoj je jednom neko pisao mnogo koliko i ona njemu, i završilo se, khm, tragično. Mislim, niko nije stradao fizički, ali inače jest’ bilo tragično. Niko nije bio dovoljno prizemljen. No, ne slušaj mene! Ja o tome (treba li duše da budu slične ili treba da budu različne a uklopljene) i inače često dumam i menjam mišljenja!

    Sviđa mi se tvoj blog, to je poenta 🙂

    • kornat kaže:

      Hvala StaŠa 😀
      O dušama i ja dumam često; bitno je samo da ima duše..mada nekad je i „bez duše lijepa“ 🙂
      Prizemljila sam se poprilično; u poslednje vreme letim samo zmajem 🙂 ..a kad sletim skroz na zemlju…tu su (blogo)prijetelji(ce) 😀
      Pišemo se i čitamo, da nam živi živi wordpress 😀

  5. Negoslava kaže:

    Ova mašina mi, metodom slučajnog uzorka, poturi ovaj tekst na čitanje.
    Oduvek sam volela da sam muško.
    A sad žaim najviše.

Ostavite odgovor

