Ljubav u Bosni, deo I

Juče sam pročitala neki članak kako je neka žena (verovatno u Americi) odlučila da nema sex godinu dana. Ona to samo tako, neću i tačka. Eh, sretnice! Mene neće ni kad hoću!

To me podstače na razmišljanje šta sve u prethodnu godinu dana uradih (sramota priznati da je i duže od godinu) dok ne pade sex. Pred sam čin bukvalno sam pala. Bila je to prava maratonska trka, oko sveta..sve do Bosne:

  1. Zimu sam provela na Kopaoniku, svaki petak išlo se na skijanje, s nadom da će usput, dati Bog i više od toga. A zima loša, snega malo, magle puno. Dobro, upoznala sam neke nove ljude. Neke nisam ni upoznala pošteno, ali su me, bez problema, zvali i tražili da im posudim neki dinar.
  2. Negde oko dana zaljubljenih, službeni put u Beč. Snežana i 7 patuljaka. Dokazala sam (i svetu i sebi) da postoje muškarci koji se ne švaleraju na službenom putu. Kanije su mi ti patuljci radili o glavi. Naravučenije jasno.
  3. U aprilu sam napunila 35 i time, pored ljubavi (nisam znala da traže i znanje) stekla uslov za članstvo u Teniskim veteranima Srbije. Svidela mi se njihova lista članova, pogotovo mnogobrojnost kategorije muškarci single 35+. Šteta, ali prevod nije baš bukvalan. Ne što nisu singl, svi su ko sektaši. Moje neznanje tenisa nije im uopšte bilo interesantno.
  4. Pariz u maju – Partizan, Euroligue, Final Four. Šta lepše nego upoznati nekog Grobara, u sred Pariza.U hali Barcy sretoh čak 2 pređašnja udvarača i najbolju drugaricu trećeg. Ne zna se ko mi se više obradovao!
  5. U junu sam posegnula za drevnim egipatskim veštinama i ovladala Theta tehnikom. Otvorila sve čakre, prizivala, do promuklosti Najsrodniju dušu, naučila da se i slomljen zub može sastaviti bez zubara.
  6. I već u julu sam se zaljubila. U urednika jednih novina. Zbog njega sam čak i članke počela pisati. Nije bilo ničega, ni poljupca, prava platonska ljubav, ali vratila sam se peru i pisanju. Pokrenuo je umetnika u meni, bio je koristan.
  7. U julu sam otišla na produženi vikend u Istru. Tamo sam se zaljubila u Istru. Ta ljubav još traje. Skupljam pare da kupim vinograd.
  8. U avgustu pao je vikend u Grčkoj. Pun žena, interesantnih priča, novih drugarica. Zaljubila sam se u jedne D&G sandale. Ta ljubav me je baš koštala, ali, ko i svaka, isplatila se!
  9. U septembru u Rusiju se otisnuh. Sajam građevinarstva u Sant Peterburgu, uz obilazak Moskve sa grupom srpskih građevinaca, obećavao je mnogo. Od kolega i sajma vajde nikakve. Ali Rusiju zavoleh. Naša majka Rusija!                                                       Peterburg divan, najdivniji, romantičan. Pravi grad za obići ga u paru. Široki dugi Bulevari, reke, kanali, mostovi – preko 340 komada, mislim. Sve ih obiđoh, ali nikog, ni za ručicu da me pridrži.                                                                                                               Moskva ogromna, u njoj sam shvatila kako sam mala i tako želila da budem sklupčana u nečijem zagrljaju.
  10.  Početkom novembra, u Oslo. Rekoše da su najbolji muškarci Skandinavci, pa kad mi već nije išlo s ovim lošijim malo, ajde da sreću potražim među najboljim. Predivan grad, sve pod konac. A sunca! Sever stvarno ima najlepšu dnevnu svetlost. Sve čisto i jasno, čak i meni kratkovidoj. Neverovatno. Treći dan je počela kiša, vratih se kući, ne čuvši čak ni kako zvuči norveški.
  11. Decembar na Kubi, s nekadašnjim udvaračem. Tu je trebao pasti ne sex, neg prosidba. Toliko mi je bio neinetresantan i dosadan, da mi je opšti utisak o Kubi pokvario. Žao mi što s njim odoh na to rajsko ostrvo. Bolje sama da sam išla. Samo mi je kvario raspoloženje a i terao prilike. Ništa da učini da me šarmira, ali da otera sve oko mene..E za to je majstor. Oterao mi je par sigurnih Kanađana, s jednim se upeh samo malo izljubiti. Ništa posebno. Jednog Talijana sam sretala po celoj Kubi. Bila je to sudbina, ali izgleda, Talijani u nju ne veruju.
  12.  I tako je došao kraj te godine. Novu dočekah na Kopaoniku. Bilo je sunca i skijanja i lepog druženja i nekih mlađahnih momaka, svega, sem sexa. Sačuvaj me Bože sexa!
  13.  Kad ne znate kuda, krenite u Bosnu. Tako i ja, krajem januara. Prvo sam upoznala, koga, neg planinara iz Slovenije. Njega je trebalo stići i dokazati da imam kondicije. Vozili smo kroz šume, nizbrdo, uzbrdo. Ljubila sam jelke redom, padala, plivala kroz dubok sneg, skidala board, vozila kud ni leti, peške proći ne bih smela. Na tanjir-uspinajču na koji se samo jaki skijaši, a  od bordera niko, popeti ne može, pela se. Bolje reći visila. Tanjir jak, pa visok, a staza strma, ali nema odustajanja. Cilj je jasan. Ako na nogama ne možeš, izvuci se na rukama. Išli smo i na nordijsko skijanje. Nema veze što nikad nisam na skije stala, 16 km pređoh, lagano. Prvu polovinu u malim cipelama, ali nema stajanja. Ih, kad sam dobila malo veće cipele! A skije te tanke pa duge, iskustvo vožnje u plugu potrebno i dobra ravnoteža. Lepota pada jeste u ustajanju, ali s ovih skija to nit je lepo nit je lako. Da ekspedicija ne bi kasnila zbog mene, skidala sam skije pa trčala za njim i uvek ga stizala. Kod drugog kruga razvila sam i novu tehniku vožnje u čučnju.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Čak sam i planinarila, po dubokom snegu, uzbrdo. Jedan dan uz Ravnu planinu 9.6 km, drugi dan 12.2 km uz Jahorinu. Neiskusno, prvog dana obujem UGG čizme, ali nema veze, pregazih Ravnu planinu i sve šume i potoke.  Sutradan sam u cipelama za board pregazila Jahorinu, sve sa krpljama na nogama. Na delu koji zovu Gola Jahorina, počeh da haluciniram i sa snegom pričah, more videh, prolupah načisto, ali do vrha stigoh!Spavala sam malo tih dana, nije se imalo kad. Moralo se malo družiti i sa društvom u hotelu (ujedinjeni ex-YU lekari) . I otići, svaku večer, do hotela u kom je boravio Slovenac, 2 km udaljenom. Pešaka naravno. Tamo i pivo popiti. Pa se vratiti u hotel. Pa opet malo sa ujedinjenim lekarskim društvom, pa malo na društvene mreže i faceebook. Trebalo je, nakon takvog dana, biti još i duhovit. Poslednje veče, tombola u hotelu. Morala sam ispratiti igru na sreću, a i neki Dalmatinci su počeli bacati mrežu. Od Slovenca, shvatila sam, sexa biti neće, menjaj Republiku, rekoh sebi i prebacih se na jug. A jug topao, miriše na more i detinjstvo. Nisam ukapirala da ne treba ništa da radim, samo da se prepustim. Predložila sam da prošetamo! Na desetom koraku, skljokah mu se na noge. Srećom, Dalmatinac lekar za srce! Brzinom munje doveo mi je i srce i telo u red…I ko i svaki lekar, smestio me u krevet…I eto, desilo se!!!!!
Ovaj unos je objavljen pod O ljubavi i drugim demonima, Priče. Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na Ljubav u Bosni, deo I

  1. kornat kaže:

    Stara priča ali uvek rado čitana. Napisana u vreme kada su zime bile sa malo snega, kada je Partizan stizao do FinalFour-a i kada Brančilovo lupetanje nije bilo muzika 😀

  2. ivinsvet kaže:

    Сејо моја… Смејем се. Само не знам да ли је то од муке или зато што еј сјајно написано.

    „Moskva ogromna, u njoj sam shvatila kako sam mala i tako želila da budem sklupčana u nečijem zagrljaju.“
    Мени се то догодило на Андима, на 4.000 м, тад сам схватила исту ствар као и ти 🙂

    • kornat kaže:

      Eh, cekaj samo da procitas deo II i deo III, pa da vidis kako ti je mala moja kad ljubi Bosanac 🙂

      A tek u Kazahstanu, devetoj zemlji na svetu sa svega 16 milona stanovnika covek se oseti tako mali..a kamoli zena od jedva 170 cm..I kako ne pasti, u prvi zagrljaj 🙂

  3. Negoslava kaže:

    Još se smejem. Carice.

Ostavite odgovor

