Voleti danas, ima li razlike?

Nakon milion godina dopao mi se jedan dečko. Za 3 sec shvatila sam da je On taj. Obzirom da On nije došao do istog zaključka, prošlo je skoro pola godine dok sam napokon skupila petlju i pozvala ga.

Taktika je bila da mu uručim poklon koji sam mu donela iz NY, od naše zajedničke prijateljice. A poklon, ni manje ni više, neg vibrator za muškarce. Planirala sam da ga zovem kod mene u stan. Poklon je više nego jasno otkrivao moje namere, a i nisam imala šta izgubiti. Čak sam i vino kupila i proverila dal imam dovoljan broj mirisnih sveća u kući.

Nedovoljno smela, sačekala sam Mikser i pozvala ga na našu žurku. Idealan povod, idealno mesto, ali ne i vreme jer je On baš tad jedrio po hrvatskom primorju.

Reče javiće se kad se vrati. I javio se. Ne baš tog utorka kako je najavio, ali sa par dana zakašnjenja, u nedelju, pozvao me. Dogovorismo se da se vidimo u toku nedelje. Nedelja prođe, ništa. Dovoljno sam bila strpljiva, sačekla kraj Evropskog prvenstva u fudbalu i imajući na umu ovu opštu krizu muškaraca , rešim da budem malo preduzimljivija te mu sinoć pustim poruku da se vidimo.

On prihvati, ali da dođem po njega.

I tako odem ja po njega,

sačekam 10 minuta da se princeza spusti i

izrazi čuđenje što je čekam i

što nisam pozvala kad sam stigla.

Mislim se, jeste da je bilo davno kad sam s nekim poslednji put izašla, ali čini mi se da je tada čekao taj mene.

Usput pokupimo i drugara i stignemo u klub.

Između slanja sms poruka i razgledanja ponude večeri, posvećuje mi blagu pažnju tj s vremena na vreme mi se unosi u lice, grli me i vešto flertuje. Za razgovor ni nije preterano zanimljiv, osim za neke poprilično površne priče.

U nekom momentu ustaje i odlazi.

Ja počinjem da igram s njegovim drugarom.

On se vraća, sve sa devojkom.

A ona, nisam ljubomorna, ali pravo iz centrifuge ispala! Napaljena na njega, pokušava ga poljubiti. On uspešno izbegava bilo kakvo intimiziranje i ne da se zaključiti dal su zajedno ili ne.

U neko doba odlaze zajedno u WC i tamo, poduže, ostaju.

Super sam se ustavri provela. On je odličan za provod, a i taj drugar mu nije loš. Sigurno ih ima još! Ne znam ni kako se zove drugar, ni reč nismo razmenili (dakle verovatno je baš elokventan), ali igra odlično. I izgleda pristojno (po balkanskim pravilima to je dovoljno da se muškarac oseća ko dobra prilika).  Povremeno napravi pauzu da odmori i razmeni po neki sms. Rekao mi je da sam super kad smo krenuli kući, zajedno „moj“ dečko, njegova devojka i ja, mojim kolima.

Prvo sam ostavila njega kući, a onda, džentlmenski, odvezla i nju.

Malo smo pričale usput, ne zvuči glupo, čak je možda i pametna. Pozdravile se srdačno i ona mi obećala da ćemo sledeći put njenim kolima. Eto, imam izlazak u najavi!

Nisam mu dala vibrator, mada sam bila u iskušenju kad je izlazio iz kola da mu dam i kažem da je to zaista idealan poklon za njega! Ne sumnjam da ću iskoristiti priliku i to mu saopštiti!

Uglavnom eto. Opet sam odljubljena.

A Beograd pun šmekera, poželjnih neženja u ranim četrdesetim..

Ovaj unos je objavljen pod O ljubavi i drugim demonima, Otpad ili škart, Priče. Zabeležite stalnu vezu.

29 reagovanja na Voleti danas, ima li razlike?

  1. Ana kaže:

    Interesting 🙂

  2. babeidede kaže:

    Nadam se da te ovaj komentar neće naljutiti, a pišem ga pod pretpostavkom da je to što si napisala lično iskustvo.
    1. Dopala ti se ideja da imaš nekog (koju si mesecima hranila u svojoj glavi), a ne taj neko. 2. Nikad (ne reci nikad, ali stvarno nikad) ne juri muškarce, jer će ti uvek pobeći. 3. Ko ne „juri“ (pod pretpostavkom da to nije proganjanje) tebe nije te ni vredan. 4. Kad ti se frajer ne javi, kad je rekao da će da se javi, ne zovi ga, ne traži objašnjenja. Ako se javi, ne pridaj mu važnost, stavi ga na led, budi zauzeta svojim životom. To je pedagogija. 5. Ne glumi Božić Batu i šofera frajerima, ne dodvoravaj se, ne iskamčuj pažnju. 6. Svaki muškarac koji se nije oženio ili pak imao dužu emotivnu vezu sa ženom što podrazumeva i zajednički život do 40-te, a pre će biti do 35-te je = emotivno feleričan, verovatnije težak egocentrik, mamin sinčić. 7. Ne pristaj da budeš rezervna varijanta, drži do sebe, poštuj sebe. Svako dobro i pamet u glavu. Nisi više tinejdžerka.

    P. S. Kupovinom vibratora za muškarce muškarcu, ma kako ti se ta ideja činila moderno i napredno, zapravo šalješ poruku koja „obara“ tvoju ličnu vrednost i svodi tebe na objekat. Ne nasedaj na trendove vremena u kome živimo. Budi svoja. (I ne persiraj mi.)

    • kornat kaže:

      Nema ljutnje 🙂 Ovaj blog je nastao radi druženja, zabave, učenja, razmene (ličnih, čutih, viđenih, zamišljenih, sanjanih, maštanih…) iskustava i sazanja. Radujem se, prihvatam i zahvaljujem na svakom dobronamernom savetu! HVALA i dobro došla/došao!

      p.s. Jako lepo pišeš i mudro zboriš 😉

  3. babeidede kaže:

    Zahvaljujem se na dobrodošlici i primećenom. 😉 Previše objašnjavaš „razloge“, al’ dobro. I dobro ti ide, što je dobro. 🙂

  4. ivinsvet kaže:

    Која си ти краљица!!!
    Насмеја ме, онако баш!

Ostavite odgovor

