(Ne) dangubi(M), fundiraM ili Gaće u snijegu ili kako sam zavolela fundiranje

24.decembra, u 6.45 h, na -17ºC izbacila sam ga u gaćama napolje tj samo sam mu otvorila vrata, a on je, onako bunovan i nesvestan, izašao u hodnik. Nikad više nije (mi) prag prešao. I sad kad pomislim na njega ili ga sretnem, vidim ga u belim gaćicama, sneg okolo.

Sve sam mu vratila – i njegove stvari i poklone koje sam od njega dobila, a koje, u međuvremenu, nisam drugima izdelila. Osim telefona. Na njega je oslonjen rečni stub 42 mosta Beška. Od tada, omiljena tema za stručne priče mi je fundiranje rečnih stubova. Ako nizašta drugo, treba da mu zahvalim što sam shvatila šta me u struci najviše interesuje i na kojoj oblasti ću da doktoriram.

Do dana dašnjeg mi nije jasno kako je taj telefon upao u beton i kako je mogao 2 sata da priča sa nekim u New York-u? Čudno, baš!?

Ovaj unos je objavljen pod Kratke priče, O ljubavi i drugim demonima, Otpad ili škart. Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na (Ne) dangubi(M), fundiraM ili Gaće u snijegu ili kako sam zavolela fundiranje

  1. kornat kaže:

    Ovaj nije bio stipsa. Voleo je da troši. Posebno, tuđe mladosti i više njih odjednom. A isto je „mali“.

    Za večna sećanja, za dragog „čika dečka“ i stub 42 🙂

  2. Biljana Ustic kaže:

    svetu se ne moze ugoditi. prvone valjaju oni koji su stipse pa onda ne valjaju oni koji trose!!!
    ajmo neko resenje 🙂

  3. kornat kaže:

    kako god okreneš , ne valja(ju)…promena govornog područja? eto rešenja 😀
    Bar zbog bloga i zbog priča 🙂

  4. Ako se ne varam, Daglas Adams u „Autostoperskom vodiču…“ kaže da je broj 42 odgovor na sva pitanja! Slučajnost, da li?

    • kornat kaže:

      Svaka sličnost je slučajno namerna 🙂
      Već sam izgubila svaku nadu da će iko ikada primetiti broj 42 u ovoj priči! Bravo Bero i hvala 😉

      • Heh, ili sam slučajno pogodio ili slični ljudi razmišljaju na sličan način… Ko ga zna? Kako bilo, dobra priča, a ja zaradio „bravo“ 😉 i svima dobro

      • kornat kaže:

        glasam za odgovor 2 🙂 ali i slučajnosti su u redu 🙂

        u svakom slučaju, svima super, a stubu 42 u Dunavu najbolje (i najskuplje postolje) 😀

      • Mislim da je odgovor 2 vjerovatniji 😀 A ovo će nekad neko da iskopa kad bude pisao monografiju o građevini… Podnaslov: zgode i nezgode u građevinarstvu ili kako je Adams ugrađen u našu stvarnost 😉

  5. ivinsvet kaže:

    Само ћу се насмејати…
    Сутра ћу полако, са уживањем да читам све што си писала… 🙂

    • kornat kaže:

      Gde Sejo nađe (je)Bešku , ja te uputih na onu „Ne dangubi(M) voli(m)“ ili kako li se već zove ali ti zaluta u dubinu Dunava 🙂

      • ivinsvet kaže:

        Полако Сејо, ја прво на ову наишла. С обзиром на моје расположење није ни чудо што сам завршила у дубинама Дунава.
        Спремам данас један љубавнички пост. Одлучила сам да се заљубим. Ако већ немам у кога, ако већ нико неће мене да воли, заљубићу се у себе. Та љубав ће ми гарантовано увек бити узвраћена 🙂

      • kornat kaže:

        Ma jok, izmisli ga, Njega, bar za pricu…..Posle samo ubacis sebe i to je
        onda bajka 🙂

      • ivinsvet kaže:

        🙂
        Бајка, оно као живели су срећно до краја живота и те форе?
        Није лоше, могло би да се проба 🙂

  6. nena3110 kaže:

    Savršeno, Divim se koliko si duhom jaka 🙂

  7. Negoslava kaže:

    Šta se ovde izdešavalo ovih danaaaaaaaaaaa…… nadam se da imaš vremena i da se spremiš za Stambol…

Ostavite odgovor

